China - Reisverslagen van Liselotte Meijs - WaarBenJij.nu China - Reisverslagen van Liselotte Meijs - WaarBenJij.nu

China

Komende 5 maanden ga ik Mandarijn (Chinees) studeren in Beijing, daarna nog 1 maand in Shanghai. Van maandag tot en met vrijdag ga ik van 9:00 tot 15:00 naar school, in de ochtend leer ik Mandarijn spreken en in de middag leer ik de Chinese tekens lezen en schrijven. In de weekenden heb ik de tijd om deze prachtige steden te leren kennen. Ik verblijf bij een gastgezin dat bestaat uit een man en een vrouw. Hun dochter heeft inmiddels haar eigen appartement, dus slaap ik nu aan haar oude kamer. Via deze blog hou ik iedereen op de hoogte van mijn avonturen!

Recente Reisverslagen:

Liselotte

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1269

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 16 Juli 2016

China

Landen bezocht: